Siitä on nyt kolme vuotta (hauskasti oli vielä 3.9.) kun Jomi tuli Islannista Suomeen. Siis kolmen vuoden ajan on saman katon alla ollut kolme urosta ja hienosti on mennyt. Mitään ongelmia ei poikien välillä ole koskaan ollut. Ei yhtään tappelua. Kaikkea voivat tehdä sulassa sovussa. Luitakin voi antaa huoletta ilman, että tarttee sommitella koiria ympäriinsä. Mä vaan viskon luut pihalle ja siitä sitten saa jokainen valita mieleisensä. Kun koissu kolmosta suunnittelin, niin en olisi uskonut, että kolmen uroksen yhteiselo voisi olla näin sopuisaa. Luonteet tuntuvat loksahtavan justiinsa kohdilleen. Jokainen tietää oman paikkansa ja tietää myös, että jos joku saa jotain, niin saavat muutkin. Just viikolla multa putosi pala kurkkua lattialle. Silmäräpäyksessä Sony oli paikalla. Tico ja Jomi alkoivat katella mua, että saisivatko hekin. Mä olin jo ehtinyt laittaa kurkun ns. pakettiin, joten mulla vähän kesti. Vuoroin kaksikko katteli mua ja kurkkua syövää kaveriaan. Ja kun sain pilkottua lisää kurkkua, niin kaikki olivat tyytyväisiä. Ja meikä on enemmän kuin tyytyväinen, että Triplellä synkkaa näin hienosti : ) <3
 
 
             trip3.jpg
 
 
 
             trip2.jpg
 
 
 
             trip1.jpg