Nyt en siivoa kieltäni, joten jos se jotakuta haittaa, niin en suosittele lukemaan. Nyt vituttaa ihan sairaasti!!! Aamulenkillä näin sen Ticon kimppuun hyökänneen ärrierin. Se rähjää aina. Jäin kauemmas odottamaan, että se menee sivutielle. Ainakin näytti olevan sinne menossa. En oo ihan varma, että oliko se muija postilaatikolla siinä? Kohdassa on meinaan pari postilaatikkoa... Me oltiin reilun kymmenen metrin päässä siitä hullusta. Sitten mä näin, että se vitun rakki juoksi meitä kohti! Mä olin vaan, että “ei oo totta!”!!! Mä yritin häätää sitä pois ja olin valmis kenkäsemään sitä. Olisin kyllä potkaissut jos olisi ollut mahdollista. Se raivohullu rakki kiersi mut mitään välittämättä mun uhkailuista ja kävi poikien kimppuun!!! En osaa sanoa kumpi mun pojista sai osumia. Varmaan kai molemmat. Nyt en onnistunut pitämään kumpaakaan erossa tilanteesta. Pojat olivat sen verran yhdessä kun se hyökkäys alkoi. Se muija tuli hakemaan rakkinsa pois ja onneksi sai sen nyt kerralla irti. Sen jälkeen aloin sättiä sitä muijaa. Mä huusin sille, että opettelisi hallitsemaan koiransa, sillä se vitun rakki oli hyökännyt toistamiseen mun koirien kimppuun! Sitten huusin, että mä oon joutunut tekemään vitun paljon töitä sen hullun rakin takia ja kaikki on ollut niin helvetin turhaa kun se mielipuoli hyökkäsi TAAS mun koirien kimppuun. Se muija sanoi, että on pahoillaan. Multa ei nyt löytynyt tippaakaan sympatiaa vaan sanoin, ettei se auta eikä riitä. Mä kiehuin sille muijalle ihan täysillä. Haukuin sen maanrakoon ja sen mielipuoli rakin myös. Sanoin, että piikille tollanen hullu koira pitäisi viedä!!! Ja tavallaan toivon, että pojat olisivat tehneet siitä rakista hakkelusta. Eipähän olisi tarvinnut enää törmätä siihen never ever. On se jumalauta kumma kun ei saa pidettyä kunnolla kiinni niin mielenvikaisen koiran hihnasta! Se muija varmaan tietää sen rakkinsa olevan täysin seko, niin silloin siitä hihnasta pitää pitää kiinni KUNNOLLA!!! Vaikka sitten solmia se niin, ettei veri kierrä ranteessa. Vittuakos mä siitä välitän! Toivottavasti se rakki katoaa näistä maisemista pian. Ihan sama onko se sitten muutto muualle tai omistajan järkiintyminen ja piikille vienti tai jotain muuta. Mä en todellakaan halua enää törmätä niistä kumpaankaan koskaan!!! Vittu, että voikin olla paska tuuri, että sama vitun rakki hyökkää toistamiseen mun koirien kimppuun!!! Pojat eivät mitenkään provosoineet sitä mielipuolta. Olivat vaan, mutta silti se juoksi kovalla kiireellä kimppuun. Voi helvetin helvetti! Nyt suututtaa, ahistaa, vituttaa ja itkettää niin paljon, että melkein oksettaa. Kyllä nyt taas on semmoinen olo, että miksi mä edes yritän kun aina joku kusipää vetäisee pienetkin edistymiset vessasta alas. En jaksa tämmöstä. Kai se vaan pitää oikeesti vetäytyä sinne maanrakoon ja antaa poikien käyttäytyä miten haluavat. Ei niillä oo mitään syytä luottaa muhun kun en mä pysty suojelemaan toisia tommosilta mielipuolisilta rakeilta. Ehkäpä pojat hoitaisivat oman suojelunsa mua tehokkaammin. Mä kyllä laitan Turkulaiseen tuosta tekstaria. Saapa nähdä julkaisevatko sen... Yritän pitää vittuviljelmät kurissa, mutta silti siihen viestiin tungen rivien väliin sitä suurta vitutusta, jota tuo tapaus aiheutti. Aika perseestä on sekin, että tuo tapahtui siinä samassa mutkassa kuin keväälläkin.
 
Kun olin sen muijan antanut kuulla kunniansa, niin jatkoin matkaa. Jo heti katoin, että ihan kuin Sony ontuisi. Jatkoin vielä jonkin verran eteenpäin ja Sony ontui edelleen. Tarkistin tassut, mutta en nähnyt niissä mitään. Sony kuitenkin jatkoi ontumista, joten pakko oli kääntyä kotiin. Sony pysähtyi vähän väliä “puremaan” etutassun anturaa, mutta en mä siellä mitään näe. Voih, kunpa tässä ei nyt tarttis lähteä mihinkään lääkäriin... Täytyy vielä seurailla, että jatkuuko se ontuminen vaiko ei. Jos lääkäriin joudutaan, niin kaivan sen muijan vaikka mistä esiin. Se saa ne laskut maksaa. Mulla ei oo sen yhteystietoja, mutta valitettavasti se liikkuu täällä päin, niin sitten vaikka istun siinä mutkassa päivystämässä. Kyllä se jossain vaiheessa siitä ohi menee – valitettavasti...
 
--------------
 
Lisäystä hieman myöhemmin. Järkytyin kun Sony heräsi. Se ontui tosi paljon :( Piti ihan ottaa videopätkä, ettei kukaan vaan kuvittele mun keksivän satuja kiillottaakseni omien koirieni kuvaa. Kaikki irtokoiratapaukset ovat olleet valitettavan totta :( Edelleenkään tassussa ei ole mitään näkyvää, mutta tosi kipeältä se vaikuttaa :( Sony-parka